Witam bardzo serdecznie!


Nazwalam mój blog ,,Polka-Matka-Żona, czyli Betka w Paryżu". Chciałam już w tytule przedstawić częściowo siebie. Czy nazwa trafiona ocenicie sami, jeśli oczywiście znajdzie się ktoś kto zaglądnie na mojego bloga. 

Polka,

bo czuję się nią i jestem z tego dumna. Jestem dumna z Polski. Emigracja pokazała mi i  sprawiła, że odkryłam w sobie miłość do kraju, miłość do mojej Ojczyzny.

Matka,

bo od dokladnie 34 tygodni za taką się uważam. Jestem szczęśliwą mamą mojego kochanego syna JM i z niecierpliwością czekam na jego przybycie.

 Żona,

bo nie mogłabym ominąć tak ważnego faktu w moim życiu, jakim jest ślub z moim ukochanym P.

czyli Betka w Paryżu,

bo mieszkam w tym mieście od 5 lat, a Betka niech was nie myli, bo nie mam na imie Beata tylko Bernadeta.


To byłoby na tyle wstępnych informacji. Zapraszam do śledzenia mojego bloga.

Pozdrawiam,
BB


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ciąża we Francji, kilka ważnych formalności przed porodem

Aplikacja ,,amelie, l'Assurance Maladie", która ułatwi ci życie.

Wychowawczy we Francji