Carita Paris


CARITA to luksusowa francuska marka kosmetyczna założona w 1945 roku. Już od ponad 70 lat szczyci się swoja renoma i jakością usług. Mój mąż chcąc zrobić mi wyjątkowy prezent pod choinkę, w tamtym roku kupił mi półtoragodzinny seans w salonie na Saint Honore.
Ekskluzywny, profesjonalny i niezwykle duży salon ma w swojej ofercie pełnię usług kosmetycznych i fryzjerskich . Wchodząc przez te piękne szklane drzwi nie zdawałam sobie sprawy że wchodzę do aż tak rozbudowanego obiektu.






Na parterze znajduje się poczekalnia, piękne wygodne kanapy, kominek otoczone kwiatami i produktami firmy CARITA. Na tym również poziomie znajdują się gabinety, w których robione są paznokcie oraz stoiska profesjonalnego makijażu. Gdzie światowej sławy makijażyści mogą udzielić rad w jaki sposób malować się by wyglądać pięknie.
Pierwsze piętro to przestronne gabinety do pielęgnacji twarzy oraz wszelkiego rodzaju zabiegów kosmetycznych całego ciała, tu tez znajdują się przebieralnie i szatnie. Na drugim pietrze mamy spory salon fryzjerski  oraz sala do masażu.





Seans z bardzo sympatyczna i niezwykle kompetentna pani Laura wspominam mile do dziś. To był czas nie tylko dla mojej skory ale mnie całej. Czułam się w trakcie zabiegów po po prostu znakomicie. Relaks, luksus i ta wyjątkowa atmosfera. Stwierdzam, że takie chwile nalezą się każdej kobiecie. Mój kochany mąż już bez okazji widząc efekty mojego pobytu tam kupił mi kolejny seans, na który wybieram się w najbliższym czasie. Może stanie się to już naszą tradycją





 Jest to znakomity pomysł na prezent, ale zafundowanie sobie samej takiego seansu to nie wydatek ale INWESTYCJA w siebie :) a czasem w związek, bo cóż nie polepszy relacji w związku jak piękna, zrelaksowana kobieta :) Polecam serdecznie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ciąża we Francji, kilka ważnych formalności przed porodem

Aplikacja ,,amelie, l'Assurance Maladie", która ułatwi ci życie.

Wychowawczy we Francji